Wat zou jij doen?

Je bent lekker op werk, jij werkt normaal gesproken tot 5 uur. Maar je moet overwerken.

Je belt naar huis naar je vrouw/man, schatje ik kom wat later naar huis moet overwerken ben rond 11 uur thuis. Maar je komt eerder naar huis je man/vrouw verwacht dat je 11 uur thuis bent.

Je doet de deur open en je loopt zachtjes naar binnen je hoort iets in de slaapkamer .

Je ziet dat je man/vrouw geslachtsgemeenschap heeft met een vreemde.

Mijn vraag is wat zou jij doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

ik zal als eerste wel verbaasd zijn maar zal even bij stilstaan hoe ik hem kan straffen voor zijn daad. Dan zal ik weer gaan overwerken denk ik of hij zou denken dat ik weer ga overwerken. Dan zal ik stiekem ergens in de slaapkamer een camera plaatsen en zorgen dat die opname doet. Als weer bezig is. En dan kan ik die opnames mooi gebruiken om te scheiden, en ga ik dikke schadevergoeding eisen als nevenvoorziening. En na de scheiding zal ik al did video-opnames via internet verspreiden bijvoorbeeld op youtube zetten...!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou diep teleurgesteld zijn,maar ben niet iemand met wraak gevoelens,zo zit ik niet in mekaar,maar zou ernstig overwegen om de relatie te verbreken,want het vertrouwen dat is weg,en dat zal bij mij nooit meer terug komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben natuurlijk een vrouw dus ik zal de schoen even aan de andere voet moeten doen, maar dat is natuurlijk vrijwel zeker einde relatie of in ieder geval dermate ernstig dat de relatie vanaf dat moment niet meer dezelfde zal zijn.
Daar ben ik heel erg ouderwets in, maar achter mijn rug met een ander gaan liggen rollebollen is er voor mij niet bij. Bespreek dat dan vantevoren en kijk of je er samen een oplossing voor kunt vinden, wat dat betreft is alles wel bespreekbaar, maar niet in mijn huis en in mijn bed, of in elk geval niet buiten mijn medeweten.
Voor het bevredigen van uiteenlopende sexuele behoeftes zijn legio oplossingen te vinden, en als het om meer gaat dan alleen dát, de emotionele kant van de relatie, dan moet daar eerder al over gesproken worden.

In het verleden heb ik wel eens iets dergelijks meegemaakt, en ging ik er gewoon gezellig bij liggen. Maar dat was een heel ander type relatie in een heel andere tijd. In een 'huwelijk' , en zeker als er kinderen bij betrokken zijn, ga je zo niet met elkaar om, en anders is dáár het gat van de deur.